• OMX Baltic−0,51%300,87
  • OMX Riga−0,77%880,08
  • OMX Tallinn−0,07%2 061,99
  • OMX Vilnius0,14%1 194,24
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,42%8 806,6
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%89,99
  • OMX Baltic−0,51%300,87
  • OMX Riga−0,77%880,08
  • OMX Tallinn−0,07%2 061,99
  • OMX Vilnius0,14%1 194,24
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,42%8 806,6
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%89,99
  • 08.04.16, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PRFoodsi müük toppas esimeses kvartalis

PRFoodsi esimese kvartali käive jäi aastataguse ajaga võrreldes peaaegu samale tasemele, teatas ettevõte börsile.
PRFoodsi kalatooted.
  • PRFoodsi kalatooted.
  • Foto: Erik Prozes
Ettevõtte esimese kvartali auditeerimata konsolideeritud käive oli 10,2 miljonit eurot, mis kahanes möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 0,6%.
Suurim käibekasv tuli kala ja kalafilee tootegrupist ja kokku kasvas see aastaga 0,7 miljoni euro võrra ehk 15,8%. Käive langes enim muude kalatoodete grupis, kus langus oli 0,6 miljonit eurot ehk 29%. Suitsutatud toodete grupis vähenes käive 3,8%.
Kliendi segmentidest lähtuvalt kasvas käive hulgimüügi sektoris kokku 9,3% ning langes mõlemas, nii HoReCa kui ka jaeturu sektoris vastavalt 3,3% ja 2,8%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Soome turul langus
Esimeses kvartalis tuli PRFoodsi suurim käibe kasv Eesti sihtturult ning Eesti käibe osakaal kogukäibest kasvas aastataguse perioodiga võrreldes 4,8 protsendipunkti. Muudes riikides, peamiselt Lätis, kasvas käive 0,4 miljoni eurot. Eesti ja Läti käibekasvu taga on õnnestunud värske kala ja kalafilee müügikampaaniad, teatas ettevõte.  
Soome käive kahanes samal ajal 1 miljoni euro võrra ehk 10,6%. "Soomes langes müük kuna kaotasime oma tooteportfellist mitu Private Label ja HoReCa toodet," põhjendas firma. Langust kompenseeris veidi tellimuste lisandumine paarilt uuelt kliendilt.
Soome käibe osakaal moodustas tänavu esimese kvartali kogukäibest kokku 81%, mis on võrrelduna eelmise aasta sama perioodiga 9,1 protsendipunkti võrra kahanenud.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele